11 chýb, ktorým s treba vyhnúť pri práci s reklamou na Amazone

Reklama na Amazone sa pomaly stáva nevyhnutnou pre celý svet a jej objem začal pomaly atakovať takých gigantov ako sú Google či Facebook. Lenže pri práci s jeho systémom to nie je až také jednoduché, keďže tento je odlišný od systémov, na ktoré sme si už zvykli. Program na správu reklám Amazonu napríklad používa rovnaké pojmy a celkové princípy ako Google, čo ľudí mýli, lebo reklamy na Amazone sú inak štruktúrované. To vás môže zviesť k tomu, že potom neinvestujete do dobrej štruktúry reklám, lebo nemáte správnu spätnú väzbu a viaceré vaše kampane môžu stratiť podiel zobrazení. Keďže podobných nástrah je viacej, preto, ak potrebujete riešiť reklamu na Amazone, pozrite si radšej pred tým užitočný blog na portáli SEJ, kde nájdete podrobný popis potenciálnych hrozieb.