3 insighty Pavla Minára z reklamy o reklame
Keby ste si tieto 3 insighty prerozprávali, znelo by to nejako takto: 1) Nezabudnite sledovať najlepšie reklamy, ktoré branža ponúka, 2) Neignorujte podnety, ktoré vám pomôžu vidieť veci inak a 3) Neprehliadajte z toho, čo robíte spolu s druhými pre klientov žiadne pozitívum − čo sa dá pochváliť, to pochváľte.
1) Cez Amazon Prime sa dostanete ku všetkému, ako princezná Rapunzel, ktorá nepotrebuje princa, lebo si objedná rebrík. (Amazon in-house kreatívny tím).
2) Outdoorová reklama robí značky väčšími :)
3) „Je krásne, keď má vaša práca zmysel a robíte ju s úžasnými ľuďmi, ktorí túto krajinu znovu postavia na nohy“. Dôkaz? 8 mesiacov trvajúce dobrodružstvo pri príprave nového konceptu pre Slovenskú sporiteľňu − Budúcnosť je vaša.
Obrázok: facebook.com; @Pavol Minár