5 spôsobov, ako s pomocou neuromarketingu zmeniť CX
Zvyknete uvažovať o tom, ako dostanete vašu značku do hláv spotrebiteľov? Ak ste sa pritom dostali k momentu, že hľadáte spôsoby, ako a akými zážitkami ovplyvníte skúsenosti potenciálnych zákazníkov a následne aj ich rozhodovanie, ste na rázcestí, kde sa rozhoduje o ďalšom smerovaní značky. Keďže rozhodovanie nie je sýtené racionalitou, ale emóciami − teda nevedomím, mali by ste pretaviť nové poznatky z neuromarketingu do procesu tvorby zákazníckej skúsenosti. A tým zmeníte spôsob, akým narábate a budete narábať s dôverou, či s inováciami produktov a brandingom. Pritom všetkom už nezabudnete ani na pocity, ktoré prežívajú spotrebitelia pri nákupe. Ak vás téma zaujíma, pozrite si viac o emocionálnom spojení a dôsledkoch priamo z blogu, na ktorý upozornil Roger Dooley.
The heart of the (gray) matter: 5 ways #neuromarketing will change #CX https://t.co/0QGQIzCJFV via @JoshMaday & @FutureOfCEC #CustomerExperience pic.twitter.com/hR3XV5X1c3
— Roger Dooley (@rogerdooley) February 8, 2020