5 spôsobov, ako s pomocou neuromarketingu zmeniť CX

Zvyknete uvažovať o tom, ako dostanete vašu značku do hláv spotrebiteľov? Ak ste sa pritom dostali k momentu, že hľadáte spôsoby, ako a akými zážitkami ovplyvníte skúsenosti potenciálnych zákazníkov a následne aj ich rozhodovanie, ste na rázcestí, kde sa rozhoduje o ďalšom smerovaní značky. Keďže rozhodovanie nie je sýtené racionalitou, ale emóciami − teda nevedomím, mali by ste pretaviť nové poznatky z neuromarketingu do procesu tvorby zákazníckej skúsenosti. A tým zmeníte spôsob, akým narábate a budete narábať s dôverou, či s inováciami produktov a brandingom. Pritom všetkom už nezabudnete ani na pocity, ktoré prežívajú spotrebitelia pri nákupe. Ak vás téma zaujíma, pozrite si viac o emocionálnom spojení a dôsledkoch priamo z blogu, na ktorý upozornil Roger Dooley.