6 nových pravidiel pre B2B e-maily: Emojis sú OK, preklepy nie
E-mail marketing je jeden z kľúčových pilierov B2B marketingu a v biznis mailoch boli doteraz emócie tabu. Ale teraz to padlo. Emojis sú OK, priznala to v nových pravidlách napríklad aj taká konzervatívna inštitúcia, ako Bank of Amerika. Tak už ani vy sa nemusíte vyhýbať emočným symbolom v B2B e-mailoch. Ďalšie zo šiestich nových pravidiel navyše upozorňuje, že najväčšou chybou v dnešnej B2B komunikácii sú preklepy, a to kvôli chýbajúcim korektúram :( Popri tom by ste mali mať v malíčku všetky nové pravidlá.
The New Rules of Email (Hint: Emojis are OK) via @SteveStrauss | Write a subject line that resonates! ? ??#smallbizcommunity https://t.co/pK6V5s9vk8 pic.twitter.com/ywhSyv5Bph
— Mari Smith Ⓜ️ Top Facebook Marketing Expert (@MariSmith) May 20, 2019