7 situácií, kedy zvážte výmenu vašej výkonnostnej agentúry

Snáď je už doba, kedy sa menili agentúry s každou úlohou, za nami a spolupráca vo vzťahu klient agentúra je nielen stabilnejšia, ale hlavne založená na dlhodobých cieľoch. Ale aj napriek tomu sú situácie, kedy treba naozaj vážne pouvažovať o zmene marketingovej agentúry. Silvio Michal z agentúry ui42 digital popísal 7 najvážnejších spúšťačov, kedy treba prehodnotiť ďalšiu spoluprácu. Medzi ne patria prešľapy ako nedodržiavanie termínov, cieľov, aj mechanicky odvedená práca, minimalizácia úsilia, netransparentnosť, nedostatočné skúsenosti na nový projekt a ďalšie. Pozrite si ich všetky, aby ste kvôli banalite neopúšťali možno perspektívny vzťah s agentúrou a aby ste nezotrvávali vo vzťahu, ktorý sa už stal toxickým.

Ilustrácia: @ui42.digital