7 večných neuromarketingových insightov [v prísloviach našich predkov]
Poznáte napríklad príslovie „Šaty robia človeka“? Nielen to. Definujú image, čo platí pre ľudí aj značky. A viete, že poznanie a skúsenosti generácií našich predkov sa zachovali práve v prísloviach? Ich sila je v stručnom posolstve, ktorým vystihujú správanie ľudí a prírody - kým pozorovania prírody utrpeli kvôli globálnemu otepľovaniu, tie, ktoré sa týkajú ľudí, stále platia. A v čase korony sedemnásobne. Neuromarketing dnes vie, prečo. A vie to aj Miroslav Švec, neuromarketér a partner TheMarketers.biz, zostavovateľ týchto 7 večných insightov. Pozrite si aspoň kúsok jedného z nich:
1. Šaty robia človeka
A nielen to. Definujú image, čo platí pre ľudí aj pre značky. Hľadači poznania a špekulujúci pochybovači sa môžu pýtať: „Aký je prínos image pre značku?“ Experiment − opak slepých chuťových testov fernetov, ukázal, že image až 5 násobne zlepšuje hodnotenie.
Ak vás zaujíma viac o tomto i o ďalších „neuro“ insightoch, jednoducho si stiahnite ročenku MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2021 zadarmo TU a nalistujte si strany 8-9. Alebo nám zanechajte nám svoje kontaktné údaje TU a jeden z výtlačkov ročenky poputuje aj priamo k vám.