ADMA na Marketing RULEZZ: Ako spojenie agentúr prináša klientom Double IMPACT

Už túto stredu 20.novembra bude ADMA (Asociácia digitálnych a marketingových agentúr) v bratislavskej Starej tržnici na najväčšej marketingovej konferencii Marketing RULEZZ viesť workshop o tom, ako spojenien agentúr môže priniesť klientom Double Impact. Na čo a na koho sa môžete tešiť a kto vás bude inšpirovať?

Na jednej kampani dnes často pracuje viacero agentúr, od kreatívnej, cez digitálnu, až po PR. Vo väčšine prípadov však pracujú agentúry samostatne a medzi sebou komunikujú len minimálne. A dokonca klient častokrát briefuje každú agentúru zvlášť. A to je podľa ADMA chyba. Ak si klient dobre nastaví spoluprácu s agentúrami, umožní im napríklad aj to, že môžu spolu navzájom napriamo komunikovať a kooperovať, získava klient naozaj ten Double Impact. Agentúry sa viac pochopia, podporia a cítia projekt viac ako jeden spoločný so spoločným cieľom. A to zaručene prináša lepšie výsledky.

Agentúry ADMA vám ukážu ako vyzerajú takéto spolupráce a aké výsledky dosahujú: PS:Digital & Zenith: Ako intenzívna spolupráca prináša skvelé výsledky pre Raiffeisen banku, Invelity & Dase: Spojenie, ktoré funguje: dáta × výkon a Triad & Digiline: Ako dve Slovenské agentúry predávajú České národné pivo Budvar vo svete. Nemoderuje nikto iný, ako Rasťo Bahurinsky, prezident ADMA a CEO 4-násobnej Digitálnej agentúry roka.

Vidíme sa 20. 11. 2025 v Starej tržnici a keďže fyzická kapacita konferencia bola naplnená, sú ešte v ponuke livestreamy z konferencie pre jednotlivcov aj firmy.