ADMA zverejnila víťazov v rebríčkoch DAR a DEA v kategórii AWARENESS
Výsledky v znalosti digitálnych agentúr sa takmer na vlas podobajú tým vlaňajším. Aj tento rok vyhrala v rebríčku DAR (Digitálna agentúra roka) agentúra PS:Digital pred agentúrami ZARAGUZA a TRIAD. Rebríček DAR je zostavený z členských agentúr ADMA (Asociácia digitálnych marketingových agentúr).
V rebríčku DEA (Digital Exellence Awards) sa na prvom mieste umiestnila agentúra Wiktor Leo Burnett, pred agentúrami Respect APP, Refresher Media, informovala na svojom webe ADMA.
Kategória Awareness prispieva do celkových výsledkov rebríčkov DAR a DEA váhou 15 % a rebríček Awareness je zostavený základe prieskumu v paneli slovenských marketingových profesionálov, realizovanom TheMarketers.biz v spolupráci s výskumnou agentúrou Go4insight.
Víťazi budú oficiálne vyhlásení na slávnostnom galavečeri po skončení konferencie Marketing RULEZZ 2024: Riding the WAVES 20.11.2024 v Starej tržnici od 19:30 hod.
Partnerom slávnostného večera DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2024 je online supermarket Košík.sk – špecialista na veľké a výhodné nákupy.
Foto: adma.sk.