Agentúry: Ako usmerniť strategické stretnutia s problémovými klientami

Dobrá správa je, že máte viacej možností. Prvou je zabaliť to a zutekať, spolupracovať nemusíte. Ak trvale nechcete problémových klientov, potom je dobré pripraviť si úvodné stretnutie tak, aby ste už na ňom vedeli identifikovať problémové momenty. Ale ak máte radi výzvy, potom by ste sa určite mali pozitívne naladiť na spoluprácu, počas ktorej budú o úspechu hovoriť výsledky. To vám umožní vnímať to dobré a vyhnúť sa (u)topeniu v negatívnych emóciách. A čo môžete ešte urobiť? Poskytnúť hodnotu a vytvoriť lepšie očakávania, ísť krok za krokom a začať vzťah krátkodobou spoluprácou. Dokonca môžete ponúknuť späť svoje peniaze, ak nebude klient spokojný s výsledkami. Ak naozaj chcete riešiť ťažkých klientov, potom starší blog na portáli DM vám ponúkne niektoré zaujímavé a dúfajme, že aj nové možnosti.

Obrázok: www.digitalmarketer.com