Agentúry: Marketinger s certifikátom GDPR, PS:Digital v San José a Respect APP v Kauflande
Za nami je pestrý týždeň. Von sa síce dostalo menej premiérových kampaní, ale bolo viac marketingových udalostí. Pozrite si náš prehľad TOP 5.
Marketinger oslavoval, lebo sa stal prvou GDPR certifikovanou SaaS spoločnosťou na svete.
Marketinger sa ešte aj kreatívne odviazal pri tvorbe vizitiek pre kaderníctvo, škoda, že nepoužili ešte viacej druhov účesov.
Peter Šebo a Robert Szabo z PS:Digital sa chystajú na celosvetovú FB konferenciu do San José. Dajte tipy Peťovi a Robovi, čo sa majú spýtať Marka, ak ho náhodou stretnú!
Ale chalani z PS:Digital nepôjdu do Ameriky sami, spoločnosť im bude robiť LJ STUDIOcreatives.
Respect APP zverejnil jarný spot na Slovenský týždeň v Kauflande, ktorý vznikal ešte v mrazivých podmienkach.
MUW Saatchi & Saatchi má spot k MS v hokeji pre Pilsner Urquell hotový. Už len aby naši vyhrávali, aby sme si mohli oboje čo najdlhšie užívať.
Ešte si pozrite:
Akčná diorama fotila pre Fona Dental, dala von nové video pre Generali a ako bonus získala klienta Alain Delon Fashion.
Ku dňu Zeme Creo postlo vysokozdvižný vozík v džungli značky Jungheinrich.
GoUP pokračuje v kampani na Bratislavský autosalón s Rytmusom súťažou o vstupenky.
HEADS tvorilo printy pre Novú Cvernovku na 2%-nú podporu kultúry.
Z najväčšej európskej marketingovej konferencie Theinbounder v Madride pozdravil branžu dotcom.
V Elite Solutions si pripravili a rozvešali motivačné plagátiky.