Akí verní sú vaši zákazníci? Werich tú smutnú pravdu poznal už pred 75 rokmi
V marketingových knižkách existuje viacero možností, ako môže vaša značka rásť. Zvlášť obľúbená je tá, že sa zameriate na lojálnych zákazníkov. A tak sa firmy zameriavajú na rozličné lojalitné programy, ktorými si chcú nakupujúcich udržať. Zákazníci zbierajú body, nálepky, pečiatky a majú peňaženky prepchaté všelijakými kartičkami. Ale pomôže to reálne v raste vašej značky? Viete napríklad, že viac ako 30 % ľudí, ktorí si kupujú Coca-Colu, jednu z najznámejších značiek vôbec, si ju nekúpia ani raz ročne. Ako to teda je? Viac sa už dozviete v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)