Ako chrániť dobré meno značky pomocou kontroly umiestňovania reklamy
Keby mali hračky pre deti reklamu napríklad v časopise pre dospelých, asi by to bol koniec takej značky. Podobne sa môže správať aj vaša reklama v online prostredí. Incident môže nastať, ak v kontexte stránok, na ktorých sa vyskytuje, pôsobí necitlivo alebo nekonzistentne. Viete, že prostredie, v ktorom sa majú objaviť vaše reklamy môžete kontrolovať aj v online? Najmä v dobe post-korony je potrebné dbať na dobré meno značky a vylúčiť všetky potenciálne incidenty. Ako na to, sa dočítate v blogu z dielne dua PPC špecialistov z agentúry Basta digital: Patrika Baráneka a Mareka Ivančíka. Investujte 7 minúť do čítania, aby ste neskôr nemuseli „lepiť“ rozbitý obraz vašej značky.
Obrázok na titulke: bastadigital.com.