Ako dopadla kampaň s plesnivým Whopperom od Burger King?

Keď 19. februára BG spustil kampaň The Moldy Whopper, hneď vzbudil rozruch, na čo reagoval MARKETER!S. Dnes už sú známe prvé výsledky kampane a tak je jasné, čo bolo „woow“ a čo „jóój“. Skóre túžby po produkte bolo pochopiteľne nízke. Ale schopnosť reklamy upútať bola vysoká a rovnako vysoká bola aj schopnosť odovzdať posolstvo, že BG prichádza s Whopperom bez pridaných konzervačných látok, farieb a dochucovadiel. Možno jediné „kontraindikácie“ kampane súviseli s tým, že reklama šírila medzi ľuďmi hnus, kvôli vlastnému prospechu. Ak vás kampaň zaujala, prečítajte si jej zhodnotenie priamo zo zdroja na portáli MD. A ak ste ešte „plesňami obrastený Whopper“ nevideli, pozrite si aj ten a zaradíte sa k 1,8 M ľudí, ktorí ho v poslednom týždni už videli.