Ako dostať Artificial Intelligence do PR?

Myslíte si, že AI a PR akosi nejde dokopy, že je to skôr vec digitálnych agentúr? Ak preskúmate možnosti, ktoré vám umožnia pomocou AI pridať do PR novú hodnotu, potom už na podobný typ otázok neodpoviete „nie“. V texte sa síce dozviete aj niečo o etike, či o vzťahoch k strojom, no podstatné je, že v konečnom dôsledku ide o tri faktory, ktoré ovplyvňujú dôveru vo vzťahoch; dnes víťazí rýchlosť, konzistentnosť, aj presnosť a stroje už vynikajú v prvom a treťom. Ďalšou disciplínou sú dáta zbierané automatmi, či už ide o reč, rozpoznávanie tvárí, aj keď diakritika a absolútna presnosť identifikácie ľudí môže ešte robiť problémy. Ale vďaka tomu sa mení doba, marketing a aj PR. Ak máte chuť preniesť sa najskôr k novým otázkam alebo zafilozofovať si o PR a potom sa vnoriť do praktických otázok, lepší článok na to nejakú dobu nenájdete.

A ak vás zaujíma aj nové bezhraničné vymedzenie PR, potom sa na chvíľku môžete zastaviť pri texte, ktorý definuje 20 aktuálnych kompetencií nového PR.