Ako Ed Sheeran vymyslel skvelú reklamu pre Heinz Ketchup a aj si v nej zahral
Ako využiť TOP influencera, ktorý miluje vašu značku, má na paži vytetované jej logo a pošle vám „direct message“, že pre vás vymyslel reklamu? Jedine tak, že ju natočíte, ešte lepšie priamo s ním, inak to vlastne ani nejde. A tak sa Ed Sheeran, britský hudobník, viacnásobný víťaz Brit Awards, aj Grammy, s najpredávanejším albumom na svete v roku 2017, významný influencer s viac ako 18,5M FB fanúšikmi ocitol v reklame naznačku Heinz Ketchup, ktorá to využila a prišla s edíciou „Edchup“. A aké posolstvo vysiela tento milovník kečupu do sveta? Heinz sa oplatí nosiť so sebou, kamkoľvek idete, hoci aj do luxusnej reštaurácie. Celý príbeh okolo vzniku tejto skvelej reklamy je ešte lepším komunikátorom, ako reklama samotná. Ne(vy)myslíte!?