Ako nalepovacie lístky zarobili malej pizzerii štvrť milióna dolárov extra?
V 2013 si istý burzový maklér z Wall Street, Mason Wartman, povedal „a dosť“. Zavesil kariéru na klinec a začal predávať trojuholníčky s pizzou. 1 trojuholník = 1 dolár. Raz k nemu prišiel zákazník, ktorý zaplatil o dolár viac. Výdavok nechcel, a tak sa s Wartmanom dohodli, že za tie peniaze dajú jeden trojuholník niekomu, pre koho je aj ten dolár veľa = bezdomovcovi. Mason teda kúpil lepiace poznámkové lístočky, napísal na jeden z nich odkaz s jeho hodnotou a nalepil na stenu v prevádzke. Ktokoľvek mohol prísť, odlepiť a vymeniť za trojuholník, nikto sa nič nepýtal. A ko to celé dopadlo? Pozrite si v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)