Ako robiť kreativitu v B2B marketingu: 3 príklady skvelej komunikácie

Kreativita v marketingu je to, čo má stálu hodnotu aj v dobe, v ktorej to bez využitia nových komunikačných prístupov nejde. Tri efektívne príklady vám ukážu skôr, než tisícky slov, ako sa dá kreatívne rozvíjať B2B marketing: Philips má okrem B2C produktov aj B2B zdravotnícke a osvetľovacie riešenia. Po zriadení digitálneho centra v Ázii, ktoré malo sledovať sociálne interakcie a reagovať na ne, značka postavila dlhodobú komunikačnú stratégiu na dvoch pilieroch, systéme obsahu a systéme ovplyvňovania s cieľom spolupracovať s 1.000 influencermi. Cieľ trojnásobne prekonala a uspela. Pozrite si tento príklad kreatívneho B2B marketingu, ktorý redakcia portálu B2B Marketing Zone zaradila medzi najkreatívnejšie. A to nie je všetko, lebo aj ďalšie 2 príklady ukazujú rovnako zaujímavú B2B marketingovú kreativitu, keď firma Salesforce, dodávateľ CRM riešení, ovládla podcasty a Hubspot, inboud marketingová platforma, začala predávať celé odvetvie a stotožnila názov odvetvia so svojou značkou.