Ako sa 50 Cent dostal k najväčšiemu biznisu?
„Išiel som uličkou v supermarkete a uvidel som fľašu vody za 2,89. A ďalej som uvidel fľašu s rovnakou vodou za 59 centov.Keby som vám zakryl oči a dal ochutnať, tak by ste nepoznali, ktorá je ktorá. Jediný rozdiel medzi nimi bol fakt v značke.A tak som si povedal, že aj ja chcem predávať vodu.“ To povedal americký raper 50 Cent, ktorý predal viac ako 30 miliónov kusov albumov, získal desiatky prestížnych ocenení, ešte aj u nás v Bratislave vystupoval! Ale vedeli ste, že jeden z najväčších biznisov jeho kariéry sa netýka hudby? A 50 Cent sa v supermarkete fakt divil tomu, aká silná vie byť značka, marketing, reklama, že za to isté zaplatíte 5x viac. A kým iní sa nad takým väčšinou zvyknú pohoršovať, jemu práve tam a vtedy cinkol nápad na biznis. Viac už vo Filipovom newsletteri.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)