Ako sa agentúry môžu pripraviť na prichádzajúcu recesiu (1)

Čoraz viac sa píše o spomaľovaní ekonomiky, recesii či až kríze. Možno si viacerí ešte stále pamätajú roky 2008-2009 a aj to, aké to malo dopady na marketingovú a reklamnú branžu. Takže, čo sa to tu vlastne deje? Prichádzajú „horšie časy“ lebo je to len hype? A ak by nastala kríza či recesia, ako by sa ňu mali pripraviť agentúry? Týmto témam je venovaný dvojdielny podcast Gini Deitrichovej a Chipa Griffina z portálu Agency Leadership, ktorý zverejnil portál SpinSucks. Jeho prvá časť je venovaná indikátorom a príznakom príchodu recesie a otázkou, ktorú si najčastejšie kladú najmä agentúry: Ako sa pripraviť na recesiu? A tí, ktorí nemáte radi podcasty, nezúfajte - na portáli je aj jeho prepis.