Ako sa značka Nike zvítala a aj rozlúčila s Mariou Sharapovou
Kontroverzná tenistka, víťazka piatich Grand Slamov, bývalá svetová jednotka známa svojimi hlasnými vzdychmi s intenzitou na úrovni štartujúceho lietadla, ide do športového dôchodku. Značka Nike ju prvýkrát nasadila v spote, ktorý mimochodom režíroval Ivan Zachariáš ešte v roku 2006. Na tento spot upozornil marketingovú komunitu Marketing Punk Richarda Marečka.
Maria Sharapova je považovaná za namyslenú a arogantnú hráčku, ktorá sa nikdy ani nepozdravila. Našli jej v tele zakázanú látku, po čom nasledoval dvojročný dištanc aj strata podpory verejnosti. Po návrate už nikdy nebola svetovou jednotkou. Keďže pre reklamy od Nike je typické vyťahovanie príbehov kontroverzných športovcov, je naozaj veľmi sympatické, že sa s chladnou Máriou štýlovo rozlúčila, a to naozaj pekným postom s výborným copy textom.