Ako tvoriť a budovať úspešné značky v dnešnej dobe?
Poznáte 3 základné oblasti, ktoré musíte mať zvládnuté na ceste pri budovaní úspešnej značky?
Existujú základné princípy úspešného budovania a rast značiek, bez ktorých to nejde. Sú na to aj dôkazy. Akú úlohu tu zohrávajú faktory ako znalosť správania sa kategórii značiek, ich penetrácia na trhu, mentálna a fyzická dostupnosť, budovanie ich význačnosti (distinctiveness) či private labels?
Veľké VS malé značky | Globálne VS domáce značky: Aj malé a domáce značky chcú bojovať o priazeň zákazníkov. Majú vôbec voči veľkým či globálnym značkám šancu uspieť? Ako ich budovať? Čo je brand idea a prečo by mala byť ústredným princípom budovania značky? Je funkčná identita značiek skutočne len výsadou globálnych gigantov alebo nevyhnutným predpokladom konkurencieschopnosti domácich značiek na slovenskom trhu?
Čo nám dokážu povedať prieskumy o značkách? Čo všetko potrebujeme/musíme merať, aby sme vedeli viac o značkách a zákazníkoch? Aké atribúty značiek je dôležité merať a ako nám to môže pomôcť? Ako súvisí hodnota značky s hodnotou firmy? Aký má dopad zákaznícka skúsenosť na výkonnosť a hodnotu značky?
Nielen o týchto otázkach budú na konferencii Marketing RULEZZ Special - BRAND Edition v diskusnom paneli 1 „Ako tvoriť úspešné značky dnes?“ diskutovať profesionáli a odborníci na marketing z rôznych oblastí: Magda Nenycz-Thiel | Industry Growth Professor | Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, Andrej Mitáš | CEO & Managing Director | GALTON Brands, Ľubomír Tuchscher | Výkonný riaditeľ | Slovenské združenie pre značkové výrobky, Jan Klimeš | Associate Manager, koordinátor prieskumu Customer Experience Excellence | KPMG, Braňo Macko | Creative Director, Co-owner | Ponyhouse. Moderátor: Peter Šebo | Founder & CDO | PS:Digital(vymazať a pridať text)
Pripojte sa prostredníctvom LIVESTREAMU na exkluzívnu konferenciu o značkách Marketing RULEZZ Special - BRAND Edition. Ponuka livestreamov TU.