Ako Wiktor „správne“ predstavil program Učenie pre život od Generali Slovensko
Pokiaľ ide o komunikačnú podporu dobročinných projektov, ktoré zmierňujú akúkoľvek zlú situáciu, iba máloktorá z nich ukazuje želaný cieľový stav. A to bez ohľadu, či ide o topiace sa ľadovce, slamku v nose korytnačky alebo človeka bez domova spiaceho pod hviezdami. V lepšom prípade takéto reklamy nechajú publikum v hrôze, strachu, hnuse, v horšom nevyvolajú nič. Keďže odozva na nič je nič a strach, hnus, smútok sú utekajúce emócie, takáto komunikácia odháňa ľudí od problému. Úplne inak je to ale vtedy, ak ľudia vidia cieľ dobročinnosti, pozitívny výsledok, ktorý potvrdí, že pomoc má zmysel, ako v prípade vizuálov k projektu Učenie pre život od Generali Slovensko z dielne Wiktor Leo Burnett. Videá s príbehmi sú už len rozvinutím základného konceptu zameraného na jeden cieľ.
Obrázok: Generali Slovensko | Wiktor Leo Burnett, Slovakia