Ako značka Maurten umožnila športovcom diskrétne podvádzať svojich sponzorov

Jednoducho tak, že začala vyrábať a predávať svoje produkty „noname“. Predstavte si, že vyrábate športovú výživu pre vrcholových športovcov, ktorí ju nemôžu užívať, keďže sú viazaní sponzorskými zmluvami s inými konkurenčnými značkami. A navyše chcete túto skutočnosť ukázať ako svoju referenciu v reklame. Presne v takejto situácii sa ocitla švédska značka športovej výživy Maurten, ktorá z tohto právneho dôvodu rozostrila tváre vo svojej reklame Maurten Unofficial známym športovcom a začala dočasne vyrábať neznačkové, ale medzi športovcami tvarovo dobre rozpoznateľné inkognito produkty. Tak, aby ich športovci mohli užívať aj napriek tomu, že ich podporujú iné značky. Pekný príklad toho, že marketing je vojna vedená mierovými prostriedkami, pri ktorej niekedy neplatia žiadne pravidlá, ale sleduje sa len samotný účel. Tento zaujímavý marketingový príbeh jednej reklamy priniesol portál The Drum.