Ako značky oslavujú 50 rokov od pristátia misie Apollo 11 na povrchu Mesiaca?
„Malý krok pre človeka, obrovský pre ľudstvo“ sa udial pred 50 rokmi počas misie Apollo 11 a jej úspešného pristátia na mesiaci. Štartovala 16. júla, na Mesiaci pristála 20. júla, na Zem sa vrátila 24. júla 1969 a priniesla 21,55 kg vzoriek. NASA túto misiu oslávila interaktívnym webom Apollo 11 Real-Time Mission Experience, ktorý ponúka autentický zážitok z misie.
Keďže na misii sa využilo viac ako 21 m2 suchého zipsu, 50 výročie letu Apollo 11 je významnou udalosťou aj pre značku Velcro, ktorá je pôvodný patentovateľ tohto spojovacieho materiálu. Pripomína si ju cover verziou piesne od The Police Walking on the Moon v podaní kapely Walk Off the Earth. Keďže sa značke nepodarilo stotožniť názov revolučného produktu so svojim menom, tak dnes máme suchý zips, a nie Velcro.
A k tejto skupine zainteresovaných sa pridal aj Volkswagen, ktorý formou retro pohľadu späť, hovorí o svojej elektrickej budúcnosti ako o novej misii s cieľom dosiahnuť do roku 2050 uhlíkovú neutralitu. Navyše v spote priniesol 50 ročnú vykopávku jednej z najstarších nahrávok verzie piesne Davida Bowieho Space Oddity z roku 1969.