Ako značky reagujú na pandémiu? Opatrne, precitlivelo, ale aj inovatívne

Aké sú značky − takí sú ľudia, ale platí aj to, že akí sú ľudia − také sú značky. Ľudia aj značky sú teraz precitlivení, vystrašení a vystresovaní. Preto niektoré preventívne zastavili pripravené kampane, ktoré by si ľudia mohli nejako spájať s vírusom. (Jednou z prvých bola reklama od KFC s oblizovaním prstov.) Ale sú aj opačné príklady, kedy nespia, spúšťajú nové, modifikované kampane, ktoré už reagujú na novú situáciu. Najskôr tie zastavené: V prvej influencer Diggy Moreland podáva ľuďom ruky, rozdáva im čokoládové tyčinky a objíma ich. (Originálne posty médií nájdete dole.)

original photo

V druhej značka piva Coors zase úzkostlivo stopla reklamu, v ktorej sa spomína práca z domu. Tu treba podotknúť, že najdôležitejšie je odhadnúť hranicu, kedy kampaň nechať a kedy stopnúť.

Opačný príklad, a to spustenie kampane vyrobenej z archívnych materiálov ponúka Guinness ku dňu Svätého Patrika s posolstvom: „Don’t worry, we’ll march again“,

ale aj značka Chipotle, zastrešujúca mexické grilované dobroty, ktorá začala spájať izolovaných ľudí pomocou videokonferečných stretnutí na platforme Zoom.

Ostatné originálne posty: