Amazon VS reťazec H-E-B: Ako spojiť skúsenosti zákazníkov a zamestnancov?
H-E-B je rodinný regionálny supermarketový reťazec operujúci v Texase a Mexiku a Amazon netreba nikomu bližšie predstavovať. Z porovnania oboch týchto značiek sa ukazuje, že v zákazníckom hodnotení sú podobné, pričom v orientácii na zákazníka na svete nie je lepšia firma ako Amazon. Ale rozhodujúci rozdiel v prospech rodinnej texaskej firmy H-E-B robia zamestnanci. Zaujímavá je posledná tretina blogu, kde Roger Dooley vypichol kľúčové momenty, ktoré pomôžu poraziť aj Amazon a získať lojálnejších zákazníkov a angažovanejších zamestnancov. Ale pozor, tento pomerne dlhý „text-isko“ je predovšetkým určený pre uvažujúcich hľadačov marketingových filozofií.
Foto: www.forbes.com; @Roger DooleyHow To Merge Customer And Employee Experience https://t.co/38SHplBS2O von @rogerdooley #employeeexperience
— clientsolutions GmbH (@CS_GmbH) August 21, 2021