Anatómia reklamy: Greenpeace prináša príbeh o zániku korytnačiek
Po úspešnom spote s Rang-tanom, reprezentantom všetkých orangutanov, ktorý kvôli palmovému oleju a klčovaniu pralesov prichádzajú o životné priestory, sa Greenpeace tentokrát zameral na plasty v oceánoch a vznik oceánskych „púští“ bez života. Ako predstaviteľa príbehu si vybral korytnačiu rodinu. Spot Turtle Journey je emocionálnym vyvrcholením dlhšieho komunikačného úsilia so zapojením influencerov, či netypických verejných aktivít modrých hláv. Aj keď Greenpeace disponuje číslami a faktami, nakoniec uprednostnil emocionálny úder v podobe animovaného spotu. Pozrite si viacej o prístupe ku komunikácii a jej vývoji priamo na portáli TD. Aj keď je to v podstate smutný príbeh, z hľadiska odovzdávania posolstva a rozprávania príbehu − najdôležitejšej časti marketingu, je poučný.
Ak ste nevideli prvý spot tohto konceptu s Rang-tanom, určite si ho pozrite a môžete porovnávať, nakoľko sa tvorcom nového spotu podarilo udržať nastavenú intenzitu emócií.