Apple útočí: Expanduje do obsahu a služieb

Značka Apple nenecháva súboj najväčších digitálnych platforiem na náhodu a nekompromisne vstupuje do oblasti „content business“. 25. marca na svojom dvojhodinovom evente v Kalifornii predstavila 5 nových kľúčových služieb od ktorých si veľa sľubuje: Apple TV+, Apple News+, Apple Arcade, Apple Credit Card a Apple Pay. A to v spojitosti s takými menami, ako napríklad Oprah Winfrey, Steve Carell, Steven Spielberg, Jennifer Aniston či Reese Witherspoon. A že Apple musí mať vždy navrch svedčí aj to, že napríklad Apple Credit Card bude cool ako všetky iné produkty značky: bude virtuálna, ale fyzicky z titanu, bude bez poplatkov a bez identifikačných čísiel, expirácie či podpisu. Takže, keď to všetko zhrnieme a podčiarkneme, zasa ide len zábavu, správy, hry a peniaze. Len sa tak potvrdili trendy, ktoré zazneli na nedávnom na Marketing Festivale v Prahe, že veľké platformy sa nekompromisne snažia, aby sa pozornosť spotrebiteľa nepresmerovala mimo nich a preto okrem klasických produktov začínajú ponúkať lepší, pútavejší a rýchlejší obsah či služby. Ak ste Apple Positive, pozrite si prehľad všetkého nového od Apple na portáli TechCrunch.

Ak vám to bolo málo, tu sú kompletné promo videá z Apple eventu: