Augmented Reality: Ako značky využívajú AR v marketingu
Čo dokáže lepšie prepojiť značku so spotrebiteľom ako zážitok s AR? To je dnes legitímna otázka: expanzia smartfónov či dostupnosť AR „glasses“ dnes už umožňuju značkám pracovať s úplne novými marketingovými metódami. Jednou z nich je určite tvorba takých zážitkov pre spotrebiteľov v spojení so značkami, ktoré mu ostanú ešte dlho v pamäti, čím vzniká medzi nimi kvalitatívne úplne nový vzťah. Pozrite si prehľad spôsobov využitia AR v marketingu a dozviete sa, ako etiketa rozprávala príbehy whiskey Jack Daniel´s, ako AR vyústila do komunikácie najsilnejšej kávy na svete (spot nájdete pod postom, v blogu nie je dostupný) alebo ako AR pomáha predávať módu v predajni (video na konci článku) či ďalšie ukážky zo zábavy a komunikácie. Rozšírte svoj názor na využitie AR v marketingu, bude to totiž pomaly, ale iste „must have“.