B2B Content Marketing: Aj B2B publikum chce dostávať emotívny obsah
Myslíte si, že to, čo odlišuje B2B od B2C komunikácie sú emócie? Teda, že B2B má byť racionálnejšia? Omyl, bez emócií nie je žiadne rozhodnutie. Dokonca v B2B komunikácii je ešte dôležitejšie pracovať s emóciami, lebo B2B rozhodnutia sú kolektívne a vami vysielané emócie sa musia preniesť na celé konzílium, ktoré rozhoduje. Korona pomohla viacerým B2B firmám si uvedomiť, že v tom období hrala hlavnú rolu empatia. Že odberatelia pociťovali obavy, strach, úzkosť, ale aj potešenia z dodaných riešení... Keďže 65% marketérov dnes čelí výzvam v súvislosti s emocionálnymi potrebami B2B publika počas zákazníckej cesty, blog z portálu CMI vám pomôže zorientovať sa a zmeniť pohľad na emócie v B2B. Neprehliadnite ho, lebo emócie najskôr odomykajú dvere k potenciálnym zákazníkom a menia chabé vzťahy na stabilné partnerstvá.
Foto na titulke: pixabay.com; Capri23autoEven B2B Audiences Want Emotion in Their Content - https://t.co/5tU88SCe4o pic.twitter.com/WjTpDCfHyC
— Content Marketing Institute (@CMIContent) June 18, 2020