B2B Content Marketing: "To Gate or Not to Gate?" alebo 3 zákony pohybu publika
Dilema: Má alebo nemá byť v B2B obsah uzatvorený a dostupný len registrovaným návštevníkom, ktorí poskytli kontakty? − vytvára medzi obchodníkmi a marketérmi napätie už 10 rokov. Kým tí prví chcú radšej uzatvorený obsah, lebo im to prináša len kvalifikovaných potenciálnych zákazníkov, tí druhí v tom vidia bariéru pre publikum a ďalšie problémy s optimalizáciou SEO. Či už sa vám to páči alebo nie, „gated content“ môže byť tým sitom, cez ktorí prejdú potencionálni zákazníci a urobia tým prvý krok na svojej zákazníckej ceste. Na tento zaujímavý textík z leta končiaci 3 zákonmi pohybu publika upozornila marketérov Meera Kothand. Tie neobabrete, lebo potenciálny zákazník (1.) bude mať tendenciu vzďaľovať sa, ale ak (2.) ho obsah posunie na nákupnej ceste ďalej, stane sa členom vášho publika, ktoré (3.) následne ovplyvní jeho konečné rozhodnutie a nákup. Výživné zamyslenie.
Foto: pixabay.com; LEEROY AgencyLearn the three laws of audience motion because the audience journey can be one of the most valuable assets you manage when it comes to #ContentMarketing.@CMIContenthttps://t.co/XG5Ife5fiW
— Meera (@MeeraKothand) September 25, 2020