B2B kreativita: Prečo spoločnosť MAERSK postavila spot na čistej emócii

Emócie v B2B komunikácii nie sú žiadna hlúposť, ale rozumná stratégia. Dokonca musia byť ešte výraznejšie ako v B2C segmente, lebo sa musia rozšíriť na všetky stupne rozhodovania. Nestačí, keď oslovia iba jedného človeka. Dôkaz? Tým je nová kampaň Disconnected značky MAERSK. Ukazuje budúcnosť logistiky vo futuristicky hororovom šate plnom emócií a bez tradičného B2B klišé. Slepé cesty a strata kontaktu nikam nevedie, ale nové technológie vytvárajúce nové prepojenia medzi ľuďmi, procesmi a údajmi posúvajú zapojené firmy vpred. A to je vo svete logistiky to pravé, lebo tam platí, že priama vzdialenosť nie je vždy najkratšia. Pozrite si inšpiratívny trailer k filmu a zistíte o čom je reč. A ak máte radšej dlhšie formáty, zapozerajte sa do celého 4 a 3/4 minútového filmu priamo na stránke spoločnosti a potom určite navždy zabudnete na racionálnu B2B komunikáciu.

Foto na titulke: www.maersk.com/connected.