B2B Visual Content Marketing: 10 príkladov pre vaše kampane

Osobné stretnutia sú síce v B2B marketingu najefektívnejšou, ale aj časovo najnáročnejšou formou marketingovej komunikácie. Aj preto je dôležité hľadať časovo efektívnejšie riešenia. A ak si to spojíte s otázkou: „Ktoré komunikačné prvky prinášajú najviac kliknutí, zdieľaní a organiky?“ − potom si s najväčšou pravdepodobnosťou odpoviete, že vizuálne podnety majú navrch pred textovými a zvukovými. Teda, ak je z nich na prvý pohľad zrejmé, o čo ide. Potvrdzujú to aj výsledky výskumov, ktoré nájdete v blogu, na ktorý upozornila Meera Kothand. Našťastie pre vizuálne content marketingové B2B stratégie je k dispozícii 10 účinných formátov, ktoré tiež nájdete v druhej polovici inšpiratívneho blogu.

Ilustrácia: pixabay.com; Gerd Altmann