Banka lásky v Banskej Štiavnici: Unikátny „tech-history“ event pre zaľúbených

Keď sa podarí spojiť zážitkový event s digitálnymi technológiami, slovenskou ľúbostnou históriou a to všetko podporené PR kampaňou, stojí to za pozornosť. Agentúra Prime time v rámci PR kampane pre klienta Epson pripravila jeho prepojenie na unikátny projekt Banka lásky v Banskej Štiavnici, založený na príbehu lásky Andreja Sládkoviča a Maríny priamo v jej rodnom dome. Práve exkluzívne projekčné technológie od Epson-u sa stali základom „hovoriacich obrazov“, ktoré návštevníkov vťahujú do deja príbehu viac, ako ktorékoľvek iné médiá či platformy.

Projekt Banka lásky v spojení so značkou Epson predstavuje skutočnú inšpiráciu pre branžu digitálu, event marketingu aj PR, ako prepojiť, v tomto prípade ľúbostný príbeh Maríny, so zážitkom, históriou a novými technológiami. A mladí zaľúbenci už nemusia chodiť za Rómeom a Júliou až do Verony:)