Barbora Ruščin z Tatra banky: When life gives you lemons, it´s time for tequila
„Ak produkt slúži potrebám svojich používateľov, finančný úspech nasleduje,“ hovorí o projekte TABI Barbora Ruščin, Chief Experience Officer Tatra banky. Práve o tomto jedným z najzaujímavejších projektov Tatra banky určený pre najmladšiu cieľovú skupinu bude aj jej vystúpenie na konferencii Marketing RULEZZ. Ako správne trafiť hranicu edukácie a zároveň profitability produktu tak, aby sa pritom neprekročili hranice etiky?
„Našim hlavným cieľom bolo vytvoriť zmysluplný a pozitívny vzdelávací zážitok pre deti, nie zarobiť. Od začiatku sme sa snažili vyvinúť produkt, ktorý pomáha deťom učiť sa o financiách formou, ktorá je im príjemná ale zároveň efektívna. Ziskovosť sa v tomto zmysle stáva vedľajším produktom poskytovania skutočnej hodnoty, nie hlavným cieľom. A i keď to možno znie utopisticky, funguje to. V Tatra banke veríme, že ak produkt rieši reálne problémy a skutočne slúži potrebám svojich používateľov, (finančný) úspech nasleduje prirodzene. Aj tento projekt nám to opäť dokázal a priniesol úžasné obchodné výsledky. Ak zostávame verní nášmu poslaniu, finančná stránka sa postará sama o seba a my môžeme sústrediť svoju pozornosť na to, čo je v projekte najdôležitejšie: v prípade Tabiho teda pomáhať deťom pracovať s financiami sebavedome a vytvoriť si k nim zdravý vzťah na celý život,“ hovorí Barbora Ruščin.
Príďte si vypočuť ako sa to robí, keď „life gives you lemons, it´s time for tequila...“ v rámci konferencie Marketing RULEZZ 2024 v bratislavskej Starej tržnici už 20.11. 2024. KOnferencia je síce už vypredaná, ale v ponuke sú ešte individuálne a firemné livestreamy.