Basta digital o marketingu v roku 2019: Bude chybou byť „trendy“?

Kto dlhodobo pracuje v marketingovom biznise a zažil roky 2008-2012, ocení, že niekto v tejto konjukturálnej dobe pomenoval situáciu v kontexte s očakávaným vývojom v blízkej budúcnosti. Andrej Salner z Basty tak urobil vo svojom blogu a v jednom má pravdu: ak sa ekonomika naozaj spomalí, čo je očakávanie viacerých, môže to mať seriózny dopad na biznis ako taký. A „nice to have“ može veľmi ľahko vystriedať „must to have“. Keď podobné zhodnotenie predniesol v Prahe v roku ešte niekedy v roku 2010 Tomáš Sedláček, hlavný makroekonomický stratég ČSOB, tak mu všetci tlieskali. Ale to už bola kríza v plnom prúde. O to je zaujímavejší úkazom, že nie všetci chápu, čo všetko sa môže udiať a o čom svedčia aj niektoré komentáre pod aktuálnym postom Basty na Facebook-u.