Behaviorálne kódovanie: Cesta k výskumu spotrebiteľského správania sa

Kódovanie dát o správaní ľudí získaných z pozorovania alebo rozhovoru sa robí už 60 rokov s cieľom, aby sa odstránil subjektívny vplyv zberačov a hodnotiteľov dát. Keďže podmnožinu ľudského správania tvorí aj správanie spotrebiteľov, je technika behaviorálneho kódovania zaujímavá pre zberateľov insightov, ktorí chcú lepšie „ušiť“ produkty a komunikáciu pre potencionálnych spotrebiteľov. V blogu iMotions nájdete odpovede nielen na to, čo to je behaviorálne kódovanie, ako pri ňom postupovať, ako previesť kvalitatívne dáta na kvantitatívne, ale odhalí vám aj ďalšie užitočné postupy kvalitatívneho prístupu, ktorý býva často lepším podkladom pre kreatívcov, ako čisto kvantitatívne dáta získané z dotazníkov a ankiet. K dispozícii je aj podrobný 52 stranový guide pre začiatočníkov a pokročilých na stiahnutie.

Foto: imotions.com