Behaviorálny marketing: Richard Shotton vydal novú knihu
Po úspešnom vydaní marketingového bestsellera The Choice Factory prichádza rešpektovaný beviorálny marketér Richard Shotton so svojou novou knihou - The Illusion of Choice, ktorá sa tentokrát bližšie venuje využívaniu behaviorálnych vied v reklame. Prečo by ste ju mali mať aj vy? Vysvetlí vám to priamo Richard v krátkom videu. A pokiaľ nemáte svojho obľúbeného knihkupca, knihu si môžete objednať aj TU.
The Illusion of Choice: Mnohé spotrebiteľských rozhodnutí sa môžu zdať slobodné, no psychológovia ukázali, že aj jemné zmeny v spôsobe marketingovej komunikácii či propagácii produktov a značiek môžu významne ovplyvniť správanie sa zákazníkov. Kniha The Illusion of choice identifikuje tie najdôležitejšie psychologické skreslenia, ktorých si dnes musí byť každý v marketingu a reklame vedomý a ukazuje, ako môže každá firma využiť tieto tieto poznatky vtipy na získanie zákazníkov, ich udržanie a prirodzene zvýšenie rastu predaja.