Bodka za Super Bowl: Pozrite si, čo zaujalo naše agentúry
Ono to trochu pripomína príbeh troch slepcov, ktorý ohmatávali ucho, chobot a nohu slona, pričom jeden našiel placku, druhý hadicu a tretí pevný stĺp. Rozdiel je len v tom, že naše agentúry sa pozorne a dobre dívali na tento najväčší televízny US event a z pohľadu svojej špecializácie a našli to najzaujímavejšie:
Eventová agentúra PS:Events ocenila organizáciu Super Bowl LV − finále ligy v americkom futbale − staff, riešenie neúčasti divákov a program počas prestávky.
Mediálnu agentúru PHD Slovakia zase upútala cena za jeden 30 sekundový spot vo výške 5,6 mil. USD.
A reklamné agentúry si pohľady na reklamu podelili, pričom agentúra Jandl zozbierala 8 najväčších pikošiek o reklamách
a Istropolitana Ogilvy vybrala TOP 3 reklamy v kontexte sentimentu (Uber), metafor (Klarna) a 5 sekundovej márnivosti (Reddit).
Obrázok: @reddit