Bojkot Facebooku: Koľko svetové značky míňajú na Facebooku a Instagrame?
O bojkote Facebooku zo strany svetových značiek sa toho popísalo už dosť a všetky informácie mali skôr všeobecný charakter. Dozvedeli sme sa akurát to, o koľko miliárd schudobnel Mark Zuckerberg, o koľko percent klesli akcie Facebooku a kto všetko sa k bojkotu každú chvíľu pridáva. No, zatiaľ sme sa nedozvedeli, ako veľký je vlastne výpadok výdavkov do reklamy na Facebooku zo strany bojkotujúcich značiek. Analytický odhad firmy Pathmatics na portáli Digiday sa o to pokúsil a dozviete sa z neho, aké sumy do reklamy vydávajú významné značky na Facebooku či Instagrame.
Otázkou je, či Facebookom zatrasú tieto nie malé výdavky do reklamy, preto je na mieste si dotvoriť názor aj z glosy Riša Marečka z jeho blogu Marketing Punk.