Branding: Ako vytvoriť jedinečný „Tone Of Voice“ pre vašu značku
Kým tón súvisí s náladou, ktorú značka šíri a s ktorou sa momentálne spája, štýl vyjadrovania − voice − je súčasťou identity a dotvára jej osobnosť. Tón sa môže meniť, spôsob vyjadrovania by mal byť rovnaký. Takže nejde len o to, čo značka hovorí, ale aj o to, ako to hovorí. V podrobnej príručke nájdete základné definície, najčastejšie chyby, ale aj postupy, ako sa dopracujete k typickému jedinečnému komunikačnému štýlu. Možno v dnešnej dobe, keď sa prehodnocujú a redefinujú marketingové stratégie a komunikačné prístupy, do tohto prehodnocovaného balíka zaradíte aj „Tone of Voice“, a možno práve aj podľa tipov a rád v blogu, na ktorý upozornila Meera Kothand.
If you create any marketing content for your #brand (online or offline), then tone of voice is important to you. But what is tone of voice exactly? Why does it matter to your business? https://t.co/bexmfT2nU1 #contentmarketing #contentstrategy pic.twitter.com/gp0etChL71
— Meera (@MeeraKothand) March 17, 2020