Bude podiel značky na vyhľadávaní kategórie novou metrikou v marketingu?
Áno, reč je o tom, že dnes už existujú jasné dôkazy o koreláciach medzi „Share of Voice“ a Share of Market“. Ale nástupom digitálnych platforiem sa začínajú objavovať nové hypotézy, ktoré naznačujú, že metrika „Share of Voice“ by mohla byť nahradená novým parametrom, a to „Share of Search“. Nositeľom tejto myšlienky nie je nikto iný, ako Les Binet, ktorý práve na túto tému bude mať online prednášku v stredu, 14.10. 2020 o 15:15 s názvom: Share of Search as a Predictive Measure. Pozrieť si ju môžete TU. A tiež si pozrite krátku glosu na túto tému od Riša Marečka na Facebooku portálu Marketing Punk,ktorý totu témou intenzívne žije a má s ňou aj pekné skúsenosti so značkou Dedoles.
For the last six years, we’ve experimenting with share of search as a tracking metric. It’s fast, cheap & predictive. Not only that, it can measure both short & long term ad effects. Find out more next Wednesday at Eff Week: https://t.co/vexshwbKwo pic.twitter.com/JEmLiFP6UP
— Les Binet (@BinetLes) October 7, 2020