Budúcnosť marketingového manažmentu: Ako sa adaptovať na to, čo príde
Post marketingových riaditeľov (CMO) patrí v priemere medzi tie manažérske pozície, ktoré majú najkratší životný cyklus a súčasná koronakríza ich postavenie ešte viac skomplikovala. Jedna vec sa pre marketingových šéfov nezmenila – ich cieľom je stále sa starať o rast biznisu. Čo sa však v dnešnej dobe zmenilo je to, ako by CMO mali naďalej zabezpečovať jeho rast v čase korony. A práve tu sa marketéri museli a stále musia adaptovať tak, aby boli schopní dosahovať svoje ciele. Preto prichádza portál Think with Google s prehľadom piatich základných archetypov CMO, ktoré by mali byť schopné zabezpečiť rast biznisu aj v týchto meniacich sa podmienkach. Stojí za to si ho pozrieť a zistite, či CMO vo vašej firme by mal byť „customer champion“, „growth driver“ alebo „chief storytellers“. Nájdete sa v nich aj vy?
Ilustrácia: Thinkwithgoogle.comWe spoke with top CMOs to understand how COVID-19 has affected them. Find out how CMOs are reframing their roles and becoming leaders in digital transformation. https://t.co/INIa1x6AjX pic.twitter.com/4KgPPbbrrP
— Think with Google (@ThinkwithGoogle) October 20, 2020