Burger King na Super Bowl: Fungovala nudná reklama s Warholom?

Tak ako to bolo? Fungovala či nefungovala táto reklama, v ktorej Andy Warhol necelú minútu konzumuje burger? O čo vlastne išlo? Odpoveďou je 10 insightov od samotného Fernanda Machadu, CMO Burger King, ktoré zhrnul portál ADWEEK. Prečo Andy Warhol? Lebo je vplyvnejší v online aj 32 rokov po smrti ako niektoré iné žijúce legendy. Práve to rozhodlo o výbere postavy pre tízing, možno až provokáciu zabalenú do nudnej 45 sekundovej reklamy. Hoci skončila na samom dne AdMetra, vyvolala silnú, a to aj odbornú odozvu. Čísla hovoria, že spot #EatLikeAndy posunul atribúty značky, najmä vďaka buzzu, ktorý sa vytvára len okolo reklám počas Super Bowlu. To, že si o tejto reklame prečítate, je len potvrdením úspechu tejto prešpekulovanej stratégie marketingu značky Burger King.