Burger King: Príbeh kampane, ktorá zmenila marketing značky
Ide o kampaň Whopper Detour značky Burger King za 1 cent, a to iba z McDonald’s. Ale len s podmienkou, ak si ho zákazníci objednali prostredníctvom špeciálnej aplikácie. Práve táto kampaň rozdelila marketing BK na ten „pred“ a ten „po“ kampani. A v čom bol ten zásadný zlom? BK jednoducho do svojej marketingovej stratégie zapojil technológie, ktoré neboli ničím nové, ale boli využité s maximálnou kreativitou. Išlo o aplikáciu založenú na mobilnom objednávaní, platbách či geolokačných nástrojov, ktorá sa počas kampane stala najsťahovanejšou, predaj cez ňu stúpol trojnásobne a kampaň dostala do kamenných prevádzok naviac ľudí za posledných 4,5 roka. Zbytočné ďalej popisovať, prečítajte si viac zo zákulisia a prípravy kampane, ktorá sa oplatila – dosiahla totiž ROI 37:1.