Byron Sharp: Ako to myslel, že najlepšia odpoveď na Covid bolo stopnúť reklamu?

Téma nedávneho rozhovoru s Byronom Sharpom pre britský portál Campaign vyvolala diskusiu nielen v samotnej UK marketingovej branži, ale aj v tej našej. Ako píše autorka článku, mnohí po jeho prečítaní „zdvihli obočie“ a ich reakcie nenechali na seba dlho čakať. Prirodzene, že Byron Sharp svojím výrokom nemyslel vypnúť všetku reklamu, ale „byť ticho“ považuje za určitú alternatívu ku produkovaniu ďalších reklamných kampaní súvisiacich s Covid-19. Ako to teda myslel Byron Sharp a čo na to marketingoví profesionáli v UK? Podľa Cheryl Calverley, CEO Eve Sleep chcel tým Byron Sharp poukázať na „poor advertising“ v pandemickej dobe a Richard Warren, šéf marketingovej komunikácie Lloyds Banking Group to zase považuje za „clickbait from the maestro“. Pozrite si „voľné pokračovanie“ tejto témy s ďalšími branžovými reakciami na portáli Campaign.

Foto: Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science