Carl’s Jr. vs. Burger King: Zlá paródia a dobrý čierny humor

Reklamy sa dajú robiť zle, dobre a podľa toho, ako ich chce manažment. Predpokladajme, že zlú reklamu profíci nevypustia... Pozrite si dva príklady, ako to vyzerá, keď sa reklama robí pre manažment a pre zákazníka:

Carl’s Jr., sieť fastfoodov, prichádza teraz s paródiou na vlastnú eroticky ladenú reklamu s Paris Hilton z roku 2005 (pozri nižšie). Aj keď dnes každý vie, že sex a jedlo sú dve kľúčové pokušenia pre každého chlapa, v reťazci prišli konečne na to to, že erotika jedlo nepredáva. Prečo to potom robia? Lebo manažment sa potreboval vyrovnať so sexistickou históriou značky bez ohľadu na to, koľko zákazníkov im táto aktivita prinesie. Jedine tak mohol takúto reklamu schváliť:)

Originál s Paris Hilton z roku 2005.

S iným, čiernym ale skvelým humorom prichádza Burger King. Vo vizuáloch ukazuje autá, ktoré priamo vpálili do prevádzky. Čo je za tým? Whopper. A odkaz pre spotrebiteľa? „Leave it to us!“