Chcete prácu? Mark Ritson odporúča tváriť sa, že veríte digitálnemu marketingu
Mark Ritson, muž tvrdých slov a vyhranených marketingových postojov už dlhodobo odmieta pojem digitálny marketing. Preto uchádzačom radí, aby na pohovore predstierali, že majú radi digitálny marketing. Marketng je len jeden a to, čo sa odohráva v online sú len taktické postupy. No pre marketérov je zaujímavejší Ritsonov prehľad správnych odpovedí, ktoré by síce uchádzača, potenciálneho digitálneho marketéra, z pracovnej pozície dikvalifikovali, ale naznačia vám možnosti, ako sa s ľuďmi môže vaša značka spojiť. Navyše je celý Markov blog na portáli MW aj vtipný.
Foto: pixabay.com; Barbora FranzováYou’re a talented, out-of-work marketer but every job ad seems to buy into the worst digital claptrap, so what do you do? Pretend you do too.
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) January 8, 2021
Read Mark Ritson's latest opinionhttps://t.co/dlRdGdi612