Christian Dior má novú reklamu: Veľkolepý 10-minútový film „The Myth of Dior“

Začiatkom leta Maria Grazia Chiuri, návrhárka a kreatívna riaditeľka módnej značky Christian Dior, uviedla novú kolekciu na sezónu jeseň − zima 2020-21. Súčasne s ňou uviedla aj veľkolepú reklamu „The Myth of Dior" spájajúcu surrealizmus, fantasy a haute couture. Keďže táto kampaň sa pripravovala ešte v čase, kedy nebolo možné robiť módne prehliadky, nadviazala na myšlienku výstavy Théâtre de la Mode. Jej podstata bola v tom, že po 2. svetovej vojne sa najväčšie francúzske módne domy spojili a vybrali tie najlepšie šaty, ktoré vyrobili v zmenšenej mierke aj pre bábiky. Táto výstava s „nahodenými“ bábikami miesto módnych prehliadok putovala v rokoch 1945-46 po Európe a neskôr aj v USA. V príbehu nájdete nielen odkaz na toto obdobie, ale aj krásne Nymfy, mýtické postavy, či úžasné detaily, ako napríklad ten, keď sa aj Narcis odtrhne od svojho obrazu a pozrie na to, čo sa deje v okolí. Naozaj veľkolepá exekúcia vo filme s dĺžkou približne 10 minút, aj kvôli nápadu zasielať vybraným módnym domom modely pre dámy, aj tie zmenšené určené pre bábiky. (Viac informácií o samotnom flilme TU.)

Foto: youtube; Christian Dior