„Chyť život za prsia!" Prevenčná kampaň na rakovinu prsníkov už aj pre mužov
Reklamy a aktivity, ktoré upozorňujú na význam skorej diagnostiky rakoviny prsníkov, sa doteraz spájali len so ženami. Ale teraz sa objavila zdanlivo rodovo férová reklama, v ktorej vystupujú nielen ženy, ale aj muži. Najskôr si poviete: „Kam ešte zájdu trápne pokusy o genderovo férovú komunikáciu?“ Ale keď si uvedomíte, že jedno percento z celkového počtu prípadov sa týka aj mužov, poviete si konečne. Výskum choroby u mužov chýba, diagnostika tiež, lebo muži vo väčšine sveta nemajú nárok na bezplatné vyšetrenie. Preto kampaň Chyť život za prsia s ukážkou, ako sa vyšetriť, je zaujímavým počinom, ktorý môže pomôcť urýchliť aj vyriešenie tohto zatiaľ zabudnutého problému.
Ad of the Day: Playing on the ol’ "grab life by the balls" cliche, CoppaFeel's 10th anniversary campaign encourages women and men to check their boobs regularly https://t.co/CncVsB3e67 via @Fold7 pic.twitter.com/yt8lCWm31z
— Campaign (@Campaignmag) July 23, 2019